piątek, 5 lutego 2016

Aloes, a tarczyca. Co to jest choroba Hashimoto ? cz.I

Ostatnio natknęłam się w internecie na obszerny artykuł z wykładu pani dr Elżbiety Olejnik. Chciałam się z wami nim podzielić. 
Już wcześniej sięgałam po materiały pani dr Olejnik pisząc o ciekawostkach aloesowych.

 Będę przedstawiała ten artykuł w częściach, bo całość na jednego posta byłoby za dużo.

  1. Jak dbać o tarczycę, by ją odżywić każdego dnia?

Przede wszystkim trzeba odżywiać systematycznie tarczycę TYROZYNĄ. Stosuję codziennie odżywkę aminokwasową z tyrozyną w składzie. Wypijam w postaci shake na wodę lub mleko. Ważnym pierwiastkiem jest jod i selen ... suplementuję je każdego dnia. Dostarczają mi je minerały ze skały monolitowej. Oczywiście codziennie piję miąższ aloesowy.  Niestety stresu i aktywnego, wręcz szaleńczego trybu życia trudno sobie oszczędzić i ja to też wiem. Nie jestem tu wyjątkiem.  Z czasem lat też mi nie obywa :). Jednak, tak jak umiem najlepiej dbam codziennie o tarczycę. Już nawet specjalnie nad tym się nie skupiam, bo te działania weszły mi zwyczajnie w nawyk i robię to każdego dnia. W ten sposób daję sobie szansę na to, że któregoś dnia, gdy moja tarczyca może bez mojej wiedzy ( o złośliwa! :)) stać się lekko niedoczynna, ja powstrzymam ten proces, właściwie ją odżywiając. 

Jeżeli jesteś zainteresowany powyżej wymienionymi produktami to proszę o komentarz oraz kontakt ze mną przez e-maila: bubala.celina1@gmail.com




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz