czwartek, 27 lipca 2017

Przeprosiny

Wiem,wiem - dawno mnie tu nie było. Zrobiłam sobie przerwę, co nie znaczy, że siedziałam i nic nie robiłam. Pochłonęły mnie miody. Znalazłam stary przepis mojej babci, która robiła nam zawsze we wrześniu mieszankę miodu z orzechami, kakao i cytryną. Tak mi się spodobał powrót do dzieciństwa, że postanowiłam na bazie tego dawnego przepisu tworzyć nowe mieszanki. Założyłam też grupę na FB "Miód - babcine antidotum na prawie wszystko". Dostałam też parę zaproszeń aby przeprowadzić prezentacje o miodach, a nie tak dawno miałam prezentację o aloesie. 
Wracam więc na ALOESOWY SZLAK ale będę go łączyć z KRAINĄ MIODU. 

Już kiedyś na takie połączenie się pokusiłam łącząc miód+aloes+czerwone wytrawne wino. Winko to jest pyszne i ma niesamowite walory zdrowotne.
Załączam parę fotek z KRAINY MIODU!!!

Miód z aloesem i wytrawnym winem
Miód z czosnkiem
Miód z cytryną i kakao













To na razie!  Pozdrawiam wszystkich miłośników aloesu i miodu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz