piątek, 6 lutego 2015

Produkty Forever - mydło


Zmień chemię na naturę: mydło




Mydło to najpopularniejszy kosmetyk do mycia. Jest nam znane od bardzo dawna, choć przez wieki zmieniała się jego receptura. Obecnie, w każdym sklepie kosmetycznym, półki uginają się od różnego rodzaju mydeł: zapachowych, ziołowych, kwiatowych, w płynie lub w kostce, we wszystkich kolorach, na bazie jogurtu, mleka, czekolady itd., co kto lubi i jaką kto ma fantazję.

Mydło, jak sama nazwa wskazuje, ma myć. Oprócz tego dobrze jest też, aby pielęgnowało, ale to potrafią już tylko nieliczne mydła. Nie łudźmy się, że mydło, które w składzie ma wiele dziwnie brzmiących składników oraz kosztuje niedrogo, będzie pielęgnować naszą skórę, zapewniając jej gładkość aksamitu i napięcie stalowej liny. Nie będzie, choć jego producent zrobi wszystko, co w jego mocy, aby na opakowaniu tego mydła nas o tym przekonać. Jeśli więc wymagasz od mydła nie tylko funkcji pierwszej, tj. mycia, ale także dbania o twoją skórę, wybierz go starannie. Stosując tylko dobre mydła, z czasem odczujesz różnicę. Na własnej skórze.

Nasze mydło tj. Mydło do twarzy i ciała z awokado firmy Forever To czyste, łagodne mydło w kostce zawiera masło awokado o właściwościach odżywczych i nawilżających, dzięki którym twoja twarz i ciało będą gładkie i czyste. Świeży, cytrusowy zapach ożywi cię za każdym razem, gdy się myjesz.

Wiem, że niektórzy z Was zamienili już dawno tradycyjne mydło w kostce na mydło w płynie dlatego nasza firma także dla tych osób ma bardzo fajną propozycję. Aloesowe mydło w płynie o delikatnej, nie powodującej łzawienia recepturze, które oczyszcza i nawilża skórę.

Mydło to przez niektórych jest też używane jako szampon i sprawdza się w tej roli świetnie. Mamy tu pewną oszczędność bo kupując 1 produkt mamy w rzeczywistości 2. Mydło w płynie firmy Forever jest bardzo często kupowane do pielęgnacji noworodków, bo jest ono hipoalergiczne i można je stosować z powodzeniem u takich maluchów.

Jeśli jesteś zainteresowany tym produktem, skontaktuj się ze mną!

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz