sobota, 3 lutego 2018

Bądź zdrów naturalnie // w nowym roku//

Moi drodzy trochę zmieniły się ostatnio moje zainteresowania oprócz aloesu zafascynowały mnie miody. Chyba już o tym wcześniej wspominałam. 
Zapraszam Was serdecznie do śledzenia mojego bloga ale posty te będą się przeplatały raz będzie więcej aloesowo, a raz miodowo, a czasami będzie się aloes z miodem mieszał. 
Mieszanki takie bowiem nikomu nie zaszkodzą, a wręcz przeciwnie są bardzo smaczne i zdrowe.
Właśnie jestem w trakcie przygotowań do prezentacji pod tytułem: 
"MIÓD I ALOES - super duet".

Prezentacja ta będzie miała miejsce dnia 24 lutego 2018 r. 


Serdecznie zapraszam Wszystkich wielbicieli MIODU i ALOESU na moją prezentację 
w dniu 24 lutego 2018 r o godz. 11.00 – 12.30
Wydarzenie to będzie miało miejsce w Klubie Wellness w Mikołowie przy 
ul. Św. Wojciecha 9
Dowiesz się tutaj: 
co smacznego i zdrowego można wyczarować z tych produktów,
jak można te dwa składniki swobodnie łączyć 
i co z tego połączenia smacznego wyjdzie.
To i wiele innych informacji o miodzie i aloesie można będzie usłyszeć.
A co najważniejsze można będzie też parą mieszanek skosztować.
Na pewno będzie smacznie i wesoło.
Nie może tam ciebie zabraknąć!!!
ZAPRASZAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz