środa, 15 kwietnia 2015

Aloes dla dzieci


Witam! Mam pytanie, czy 7 tygodniowemu maleństwu można podać aloes na problemy z brzuszkiem ?

Czy w ogóle aloes można podawać noworodkom od pierwszych dni życia?
ZOBACZCIE JAKĄ ODPOWIEDŹ NA TO PYTANIE OTRZYMAŁA CZYTELNICZKA
(odpowiedź zaczerpnięta ze strony "Aloes roślina lekarz")
            Ponieważ coraz częściej otrzymuję pytanie - czy aloes mogą pić dzieci spróbuję przetoczyć wypowiedź matki, która ma 10-miesięcznego synka i korzysta z produktów Forever-u Aloes dla dzieci - rada mamy 10-cio miesięcznego dziecka. Matki zawsze zastanawiają się jak wcześnie i w jakich przypadkach można podać Aloe vera dzieciom. Dla mnie nie była to jakoś szczególnie trudna decyzja do podjęcia. Oto mój synek, który właśnie skończył 10 miesięcy – jego codzienna rutyna to butelka wody z miąższem aloesowym z kawałkami brzoskwiń i tabletką witamin połączonych z minerałami. W momencie jak wprowadziłam do jego diety jarzyny i owoce, automatycznie pojawił się Forever Aloe Bits N’ Peaches, pyszny, przygotowany specjalnie dla dzieci miąższ aloesowy, najlepsza “jarzynka” jaką można zaoferować dzieciakom. Z kompletem 10 minerałów, wieloma różnymi witaminami, całą baterią witamin z grupy B, również B12, z bardzo ważnym kwasem foliowym, wieloma enzymami i wielocukrami – aloes jest bardzo efektywnym sposobem na budowanie mocnego systemu obronnego u dzieci. Jako że Aloes Forever jest gęsty, pełen miąższu i kawałków brzoskwiń, miksuję go dokładnie, przelewam przez sitko i wtedy mam pewność, że synek skorzysta z wszystkiego co oferuje aloes, mimo że wciąż pije z butelki przez smoczek. Dorzucam mu jeszcze tabletkę Forever Kids – minerałki i witaminki połączone z fitoskładnikami. Dawniej tabletki miażdżyłam, ale szkoda zachodu. Tabletka rozpuszcza się całkowicie zanim skończy butelkę swojego aloesowego napoju. Pozdrawiam R.G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz