czwartek, 10 lipca 2014

Moje obsrwacje na temat produktów z aloesu


Ja i moi bliscy pijemy miąższ aloesowy od paru miesięcy. Stwierdziłam, że wpływa to korzystnie na nasze organizmy:
  • osoby chorujące na cukrzycę mają lepsze wyniki pomiarów cukru
  • córka stwierdziła, że nie powraca jej od tego czasu grzybica i ustępuje alergia
  • ja mogłam odstawić leki p. bólowe, mam lepsze samopoczucie
  • po wyjściu ze szpitala po podaniu sterydów nie miałam depresji jak w innych latach.
Osobiście oprócz picia aloesu zażywam jeszcze Mleczko Pszczele oraz preparat Pola Zieleni. Takie są moje obserwacje co do skutków używania produktów Forever. Wiem, że jest więcej powodów dla których ludzie piją aloes, oto one:
 
Jeżeli chcesz dołączyć do grona zdrowych i szczęśliwych ludzi, a przy tym jeszcze coś zarobić to skontaktuj się ze mną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz